Beställt

:)

Har äntligen tagit mig i kragen och beställt 30 rock.
Besviken över att Mad men kommer ej ut förrän 11 mars. Ännu värre för det är oklart när Pushing Daises går att köpa - dock under 2009.

Alltid skönt att kunna ha ett datum att se fram emot. Jag lider med svenska fans som är irriterad på femman.. de vill så gärna att kanalen skulle ge dem ett datum när desperate housewives ska visas igen i våren...

Tja, nu poff till stan och spela bridge, ikväll blir det nåt extra och jag HOPPAS att vi vinner!!! :)

Kommentarer
Postat av: maja

ja...nåt extra var det allt...jösses vad vi torskade :D

bara en pinne till sistaplatsen nu! hehe. men vi kommer igen, sörrö. de andra hade spelat i 3 år! efter lika lång tid lirar vi i grupp A, right??? ;)

2009-02-03 @ 10:47:03
Postat av: mindy

åh, jag som ej sett tabellen.. vågar ej.. men nu vet jag.. suck men ja det har du rätt i.. men vi ska vidare till slutspel.. punkt! :)

2009-02-03 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback