Youtube...

Nu är somarkursen avslutad.. trots allt (hur jag inte såg fram emot att jobba osv) så hade det varit jätteroligt, tack vare great arbetskollegorna och kursdeltagarna. Jag fick lära känna nya folk och skratta mycket - really! Hann också med morgonpromenader! :)

Corona är GOTT! Hjortnäs brygga är en av Sveriges vackraste ställe jag besökt vid solnedgången! Tack allihopa!

Nu åter till Stockholm med sexton hysteriska dagar innan jag vistas med ryska maffian... Ja, det är nog dags att börja titta över vad som behövs att fixas - packningslista osv osv..

Här kommer en film producerad av The CW.. lite tröst för oss gossip girl älskare och för er som är miljövänlig
jag blir så glad när de visade med dan och serena.. *sakna*

http://www.youtube.com/watch?v=OVKj6hpVwfQ

Och här för er som diggar True blood.. varning, det är förhandvisning av vad som händer i slutet av säsong 2.. jag som älskar spoiler stoppades havvägs.. lovar er, det blir sjukt bra!!!

http://www.youtube.com/watch?v=FLMLiJP4CU4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback