Life Unexpected

Livet är underbart! Så känns det när man hittat en riktig bra tv-serie.

Jag är förälskad i den.. Jag älskade Gilmore girls när den sändes.. men nu hitills har jag nöjt mig med andra tv-serier men nu dyker denna serie upp.

Jag vet inte riktigt vilken svensk kanal fick den.. osäker om det är fyran eller femman.. dröjer nog ett tag innan den kommer till Sverige, sorry!



Handlar om en 16 åring som har bott hos fosterföräldrar och vill bli myndigförklarad på hennes födelsedag.. men det krävs underskrift från hennes föräldrar.. så hon sökte upp hennes far och mor.. fadern bor ovanpå ett krog och festar som om han är fortf 20 år.. modern är radiopratade och förlovade med hennes kollega.. de båda blev superchockade när dottern dök upp från ingenstans.. de skrev på men domstolen beslöt att de får vara vårdnadshavare för henne.. ja två helt olika liv.. hur skulle det gå?

Dialogen är underbar! Det är fullt med överraskningar.. det händer saker i serien som jag skulle bara drömma om.. ojdå, det hände där.. perfekt och så spännande och se vad för följder det blir.

Jag har BARA sett första avsnitt och 5 min av andra avsnitt.. och ska definitivt fortsätta så mycket jag kan för kvällen.. enda nackdel är att det inte finns så många avsnitt ute.. den började i januari :(

Ja, jag är kär! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback