Klart för andra säsong

Jaaa.. ABC Family bekräftade det förra vecka.. att Switched at Birth får andra säsong och det med hela 22 avsnitt. Underbart!!! Menn vi får vänta till nästa sommar.. junimånaden.. bättre än inget alls! :)

Fortf noll besked om nåt svensk kanal köper in serien. Lite trist tycker jag. Men jag själv har inte försökt kolla med t ex fyran och femman som brukar köpa in sådana serier.. kanske gör jag en försök och argumentera lite... bra jag skriver här så jag får press på mig själv..

Lovar er att återkomma med vad dom svarat!

Gänget på Teen Choice Awards i söndags..


Kommentarer
Postat av: jojjan

jaaaaa jag väntar! ;) och räknar med att du mailar! ;)

2011-08-10 @ 16:42:42
Postat av: Matilda

MAILA!!! Vill absolut se den med SVENSK text :)

Postat av: filje

Väntar oxå på att du ska bedriva intressepolitik mot de svenska kanalerna!

2011-08-11 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback