63e Emmygalan

Glömde nästan bort det. Ops!

Ska kommentera kort!

Bästa dramaserie och komediserie blev Mad men och Modern Family. Jag är nöjd med modern family. Den har jättebra konceptet och sköna folks! Mad men... läste att en del tycker att det är tjatigt nu.. Kunde ej Games of thrones få det.. Eller broadwalk Empire.. jag håller delvis med att de båda är jättebra.. men Mad men har den där känsla.. även i fjärde säsong..det är..bara.. de förtjänar det helt enkelt!

Extra glad var jag att Melissa McCarthy vann bästa komediskådespelerska - kollade in lite av hennes serie "Mike and Molly" urgullig serie..handlar om två feta människor som dejtar med varandra.

Winslet vann för miniserien Mildred Pierce - den affischen såg jag ÖVERALLT när jag va i USA.. tänkte att jag måste se den..men det har jag inte gjort ännu :(

Scorsese vann såklart bästa regi för tv-serie "Broadwalk Empire".. där var Games of Thrones nominerad men... BE var överlägsen, speciellt piloten! Kolla ni!

Det som är roligt är att Peter som spelar dvärgen i Games of thrones vann bästa biroll.. Rätt eller hur? ;)

Såå roligt då skådespelerskor från komedikategori bjöd på sig själv, alla nominerade fick komma till scenen och hoppas med varandra medan de hör vem som är vinnaren. Snat dyker olika klipp fr galan på youtube..


Kristina Wiig - älskar henne i Briedmaids!


Kate Winslet - lika elegant!

Rachel Evan Wood (tack jennys!!!)


Här har jag inte sett så glad och fräsch Claire Dane med solbränd å så...


Elizabeth Moss - respekt till henne!


Härliga Jon Hamm med sin fru!

Gwenyth Paltrow.. trevligt att hon är med.. men är det inte ett tag sist hon medverkar i nån film?


Trevligt att se Katie är ute och minglar lite!


Vanessa Marano - lite otur med klänningen men jag vet att hon innerst är trevlig!


Nina - kvällens bästa klädd enligt mig!


Här är nåra söta karlar.. David och Ian

Julie Stiles - jag chock hon gästspelar Dexter.. jag kanske måste ge serien en chans till..
Love McCarthy!






Kommentarer
Postat av: jennys

Heja Melissa McCarthy!!



Kommer aldrig att kunna äta fyllda baguetter, åtminstone inte på länge....



(Är det diane kruger? Ser ut som evan rachel wood?)

2011-09-20 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback