God fortsättningen!!!

Hoppas ni haft skön jul? Det hade jag! :) För första gången på många år fick vi jultomte hemma hos mina föräldrar. Skoj och så nostalgi var det! 
 
Nä, inga bilder å så! Hann inte fota som flera brukar göra sorry!
 
Här ska jag istället dela en rolig photoshoot med Matt Lanter och Jessica Lowndes från 90210 i somras då de porträtterade Philip och Elizabeth i samband med hennes 60 års jubileum på tronen.
(jaa såg äntligen alla avsnitt i förr igår så nu är jag med!!!)






 

Kommentarer
Postat av: Moa och Anna

Hej! Vilken fin blogg du har! På våran blogg har vi en tävling, där du kan vinna en lyxig tvål från The Body Shop, en mascara borttagning från Yves Rocher, det senaste numret av klick och en länkning till din blogg. Det du måste göra för att kunna delta är att du ska länka våran blogg på din och komentera i det här inlägget: http://annaochmoas.blogg.se/2012/december/tavling.html att du är med. För mer information titta in på annaochmoas.blogg.se.
Kram Anna och Moa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback