Gossip Girl series finale

Jaha... Jag har inte lika slaviskt följt Gossip Girl hela vägen... någonstans mellan säsong 3 och 4 slutade jag nästan att titta på... Minns första säsong.. även när jag fick DVD så maratontittade jag hela säsongen. Så bra var det.. och sen dalade det neråt...
 
Men jag följde trogen... mer eller mindre.. var till och med efter i en halv säsong.. Som alla andra serier spårade man lätt ur efter flera säsonger. Många otroliga knäppa grejer dök upp :( 
 
Och så var det dags för allra sista. Äntligen! Jag är glad att säsong 6 fick bara 10 avsnitter så manusförfattarna kan knyta ihop rätt.. och vi fick faktiskt veta vem Gossip Girl och.. avsnittet fick med alla ingredienser av hur en serieavslutning bör vara tycker jag! Jag ger den en mycket godkänd  men Dawson Creek är fortfarande den bästa! Men Jag blev faktiskt förvånad att GG har lyckats.. jättebra trots allt!
 
Bjuder på vad Gossip girl är duktig på.. ja alla dessa gruppbilder genom åren! :)
 
Här är bilden på allra sista inspelningsdag av Gossip Girl
 
Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback