The Walking Dead

Skönt med marahontittandet! Sparade säsong 2 till perfekt tillfälle som igår efter att ha tränat i flera dagar i rad samt firat ordentligt undermidsmmarshelgen så va det dags för en slapp tv-dag!
 
Serien är baserat på en serietidning men de båda har inte samma historia fick jag nu veta... småsugen att skaffa seriealbum och läsa.. karaktärarerna och dialogen är super! 
 

Finns på svenska också.. finns även volym 3 och 4.. 

Idag upplevde jag en ofattbart sak.. Teen Choice Awards, en av årets film och tvgala som samlar massa kändisar i synnerhet ungdomsgenren vilket passar mig utmärkt.. sker den 22 juli (vanligtvis i augusti närammin födelsedag) jag ba.. för ett tag trodde jag att vi är i Hollywood denna dag - så måste absolut dit.. men till slut ser jag att vi har boende där först den 23 juli. Så är livet ibland! Grymt!!! Vore skoj att få vistas bland folk där i City Walk vid Universal studios som galan hålls. 
 
Tja...... man vet aldrig.. kanske kan man komma till Hollywood typ 20 timmar tidigare än planerat? :)

Kommentarer
Postat av: maja

vad tyckte du om serien då? :)
jag har seriealbumen 1-3 som du kan få låna om du vill.

2012-06-25 @ 18:38:14
Postat av: Malins

Serietidning å tvserie är mkt olika mot varandra men ändå innehåller det ganska mycket av serietidningen. Väntar på säsongen 3 men sugen att läsa tidning 2. Ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback